Padsharing logo 1.png

NA CZYM TO POLEGA?

Padsharing to okresowa sieć wsparcia - łączymy osoby potrzebujące z osobami gotowymi pomóc. Dzięki naszemu pośrednictwu obie strony pozostają anonimowe, co zapewnia komfort i poczucie bezpieczeństwa. 

JEŚLI JESTEŚ OSOBĄ POTRZEBUJĄCĄ
ŚRODKÓW MENSTRUACYJNYCH:

Wypełnij formularz lub wyślij maila na adres

padsharing@akcjamenstruacja.pl podając adres drogerii Rossman, z której możesz odebrać paczkę i określając, jakie produkty są Ci potrzebne. Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko zgłosi się do nas osoba gotowa do pomocy i wyślemy do Ciebie kod odbioru zamówienia.

JEŚLI CHCESZ WESPRZEĆ OSOBĘ POTRZEBUJĄCĄ W WALCE Z UBÓSTWEM MENSTRUACYJNYM:

Wypełnij formularz lub wyślij maila na adres

padsharing@akcjamenstruacja.pl, w którym zadeklarujesz, za jaką kwotę jesteś gotowa_y zasponsorować paczkę.

Co dalej? Skontaktujemy się z Tobą, gdy zgłosi się do nas osoba potrzebująca pomocy na zdeklarowaną przez Ciebie kwotę - w mailu znajdziesz informację co kupić i który sklep wybrać jako punkt odbioru. Jako odbiorcę podasz nas i naszego maila - dzięki temu osoba potrzebująca pozostanie anonimowa, a my wyślemy jej tylko kod odbioru.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak złożyć zamówienie?


1. Na początku należy wejść na stronę internetową Rossmanna

2. Wybieramy produkty wymienione w pierwszym mailu (środki dla Potrzebującej) i dodajemy je do koszyka

3. Przechodzimy do płatności. W miejsce odbioru należy wpisać adres drogerii, podany w pierwszym mailu (miejsce odbioru przez Potrzebującą)

4. Następnie jako maila podajemy adres: padsharing@akcjamenstruacja.pl, numer telefonu będzie podany w mailu, imię i nazwisko: tutaj wpisz swój adres e-mail

5. Następnie dokonujemy płatności wybraną metodą (przelew, blik...)

6. I to tyle! Na samym końcu będziemy wdzięczne za przesłanie do nas numeru zamówienia, który pokaże się po dokonaniu wpłaty :)




Co zrobić, gdy posiadam prywatne konto w aplikacji Rossmann i nie mogę zmienić danych w zamówieniu?


Taka sytuacja zdarza się dość często, więc nie ma co panikować :) Próba wylogowania się ze swojego konta może okazać się dość skomplikowana. W takim przypadku należy zamówić środki ze swojego konta, zmieniając numer telefonu i poinformować nas o złożeniu zamówienia. Następnie należy regularnie sprawdzać swoją skrzynkę mailową, a gdy otrzymasz informację od Rossmanna z kodem odbioru, prześlij go do nas, żebyśmy mogły przekazać kod osobie potrzebującej (im szybciej tym lepiej).




Co zrobić, gdy wskazane produkty są niedostępne?


W takim przypadku są dwa wyjścia. Pierwszym z nich jest zamówienie zamienników produktu (z innej marki/tej samej marki, ale nieco inny produkt). Ta opcja jest idealna, jeśli w zamówieniu nie zostały wskazane produkty z konkretnymi wymaganiami (np hipoalergiczne, biodegradowalne). Jeśli nie ma możliwości zamówienia zamiennika/nie jesteś przekonan_y czy możesz taki zamówić, należy złożyć zamówienie bez danego produktu i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.




Co zrobić, gdy w mailu został podany Rossmann, który nie jest dostępny na liście, podczas zamówienia?


Zdarza się tak, że niektóre drogerie Rossmann nie obsługują zamówień online i nie można wybrać ich podczas składania zamówienia. W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy. Wspólnie z osobą potrzebującą wybierzemy nowy punkt odbioru i przekażemy Ci informację z nowym adresem.




Co zrobić, gdy wiadomość z zamówieniem trafiła do spamu/została odczytana po dłuższym czasie?


Niestety technologia nie zawsze jest po naszej stronie. W takiej sytuacji, zanim złożysz zamówienie, poprosimy o skontaktowanie się z nami za pomocą maila. Staramy się przekazywać zamówienia, które nie zostały zrealizowane innym osobom wspierającym, tak żeby osoba potrzebująca otrzymała swoją paczkę jak najszybciej. Jeśli okaże się, że Twoje zamówienie jest już nieaktualne, chętnie połączymy Cię w nową “parę” (jeśli ponownie wyrazisz chęć pomocy).




Zamówienie zostało anulowane, jak wygląda dalszy proces padsharingu?


Na odbiór zamówienia Rossmann daje 48h i w tym czasie osoba potrzebująca powinna odebrać swoją paczkę. Zdarza się tak, że z różnych przyczyn dana osoba nie jest w stanie pojechać do Rossmanna i zamówienie zostaje anulowane. W takim przypadku proces padsharingu zostaje zakończony. Jeśli dalej będziesz chętny do pomocy i mimo, że pierwsza próba była nieudana, chcesz spróbować po raz kolejny, wystarczy przesłać do nas informację mailowo.




Ile mam czasu na złożenie zamówienia?


Zależy nam, żeby osoby potrzebujące otrzymały niezbędne środki w najbliższym możliwym terminie. Oczywiście rozumiemy, że nie każdy ma możliwość zamówienia środków każdego dnia, jednak będziemy wdzięczne za szybkie zamówienie paczki. Jeśli z różnych przyczyn nie możesz złożyć zamówienia w terminie 48h od otrzymania maila z zamówieniem, skontaktuj się z nami mailowo.